ابیانه

گوهر سبزی در دل کویر

ابیانه

گوهر سبزی در دل کویر

خوش آمدید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

هتل های ابیانه

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ب.ظ

ابیانه دارای دو هتل میباشد:

1:ویونا هتل :

ویونا هتل ابیانه در روستای تاریخی ابیانه بنا گردیده است. بنای ویونا هتل ابیانه با اقتباس از معماری سنتی روستای ابیانه بصورت پلکانی در 4 طبقه طراحی گردیده است که شامل 30 اتاق و سوئیت، رستوران با غذاهای سنتی ایرانی، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، فضای بازی کودکان، سرویس بهداشتی عمومی، فضای سبز و ... می باشد.

رستوران ویونا هتل ایبانه با طراحی به سبک سنتی و با امکانات پذیرایی مطلوب و غذاهای سنتی ابیانه جهت 300 نفر بصورت همزمان  آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می باشد. ویونا هتل ابیانه در مجاورت دشتهای سرسبز ابیانه و در محله پایین ده  با بهترین چشم انداز به معبد آناهیتا (هینزا) و با بهترین امکانات همه روزه در خدمت شما مسافران محترم می باشد.

مدیریت و کارکنان ویونا هتل ابیانه با افتخار آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی در ایام های مختلف سال میباشد.

2)هتل ابیانه:

هتل ابیانه در سال ۱۳۷۸ و پس از تهیه نقشه های معماری و محاسباتی و پردازش ساختمانی، شروع و عملیات ساخت آن تا سال ۱۳۸۶ ادامه یافت.فاز اول هتل در سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسید و در نهایت این هتل با ۳۵ واحد اتاق مجهز به تمامی امکانات برابر با استانداردهای جهانی درتابستان سال ۱۳۸۶ رسماً افتتاح و به بهره برداری رسید. مساحت زیر بنای هتل ۲۵۰۰ متر مربع می باشد و در ۴ طبقه احداث گردیده است در ساخت هتل از معماری و مصالح بومی، هم بافت روستا استفاده شده است تا ضمن نوآوری، اصالت بومی روستای ابیانه نیز حفظ شود.


دید روستای تاریخی ابیانه همراه با طبیعت کوهستانی و زیبای آن زینت بخش پنجره کلیه اتاقهای هتل می باشد....این مجموعه شامل رستوران سنتی , لابی , کافی شاپ و فروشگاه صنایع دستی می باشد.

  • مرضییه امینی ابیانه

ویونا هتل

هتل های ابیانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی